Första intrycket: Fable 3

GamerBoy - Första intrycket

Fable 3 Limited Edition

Startade precis upp mitt Fable 3 efter halvår! Utgåvan är lite fräsig då det är en i form av en bok. Den har ett hemligt fack med ett Good/Evil mynt och en liten spelbar kortlek. Känns rätt mäktigt då den ligger på Xbox 360!

Har spelat både 1an och 2an i serien och har lite blandade känslor inför detta tack vare dem. Det första har jag spelat igenom åtminstånde 5 gånger, kan inte få nog av det. Det andra spelade jag en gång och ville inte se åt mer då det saknade vad ettan hade, mystik, fantasi och magi!

Så satte mig med trean nu och hoppades på att det skulle vara bättre än 2an. De första 3 timmarna är jag fast i det, det har en bra introduktion, en bra story och grafiken är enligt min smak. Det jag stört mig på mest är att det varit små renderings buggar så som att ett öga blinkade till ibland och blev deformerat och att det renderas rätt grötigt och suddigt. Synd då allt hittills är så underbart i det.

Jag har höga förhoppningar för spelet, det kommer nog till och med spelas mer än en gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback