Hej och välkommen!

Allmän Awesomeness

Hej mitt namn är Andreas och är masterminden bakom denna blogg, med mig har jag min administratör Jennifer som även hjälper till med inlägg för att få olika perspektiv på saker och ting. Nu undrar ni säkert vad denna blogg kommer innehålla? Jo förstår ni, denna blogg är dedikerad till Spel i alla dess former. Det är till 90% inriktat till elektroniska spel då brädspel inte är så aktuellt längre. Men då bloggen är nystartad så har de inte kommit upp några kategorier. Men de kategorier som finns är:
  • GamerBoy - Första intrycket(Spel spelat av mig! Första intrycket ur en killes perspektiv)
  • GamerBoy - Recensioner
  • GamerGirl - Första intrycket(Spel spelat av Jennifer! Första intrycket ur en tjejs perspektiv)
  • GamerGirl - Recensioner
  • Allmän Awesomeness (Spelrelaterat så som kul moment ur spel, Realeser på spel m.m)
  • Spelrelaterade Events
  • Övrigt
Hoppas ni finner nöje i denna blogg och önskar er all tur mot er nästa utmaning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback